TIEDOTE TÖÖLÖN KISAHALLILLA LIIKKUMISESTA

Ohjeet sisäliikuntapaikoilla toimimiseen

Kaikissa sisäliikuntatiloissa noudatetaan seuraavia viranomaisohjeita:

· Harjoituksiin ei saa tulla sairaana. Sairastumiseen viittaavia oireita voivat olla mm. yskä, kurkkukipu, kuume, hengenahdistus, lihaskivut, vatsaoireet ja päänsärky.

· Suosittelemme riskiryhmään kuuluvien välttävän korvaaviin harjoituksiin osallistumista.

· Tarpeettomia fyysisiä kontakteja tulee välttää. Pidetään etäisyyttä muihin vähintään 1–2 m.

· Hyvästä käsi- ja yskimishygieniasta tulee huolehtia. Yski ja aivasta nenäliinaan tai sen puutteessa kyynärtaipeeseen.

· Liikuntapaikoilla on huolehdittu käsienpesumahdollisuuksista sekä kertakäyttöisten käsipapereiden ja käsihuuhteen saatavuudesta. Pese kädet hyvin sekä desifioi ennen voimistelualueelle saapumista. Myös telineiden välissä toimi valmentajien/ohjaajien ohjeiden mukaan ja käytä käsihuuhdetta tai käsidesiä.

· Liikuntapaikoilla pyritään ehkäisemään jonojen muodostumista saapumis- ja jakautumisjärjestelyiden avulla. Asiakkaiden tulee noudattaa henkilökunnan ohjeistuksia sekä tilakohtaisia opasteita.

Korvaaville kerroille ilmoittautuneet tullaan noutamaan Töölön Kisahallin pääovien (parkkipaikan puoleinen) edestä n. 5 minuutti ennen tunnin alkamista. Tule ajoissa paikalle, jotta noutaminen sujuu jouhevasti. Olethan täyttänyt oman, merkityn juomapullon valmiiksi. Suosittelemme myös, että harjoitteluvaatteet ovat jo valmiiksi päällä.

Huolehdittehan kotona, että korvaaville kerroille osallistuva lapsi on etukäteen tietoinen yllä olevista ohjeista.

netvisor_logo_2019_RGB

Voimisteluseura Kieppi ry | 040-4125035 | kieppi@kieppi.org